Altijd online bereikbaar
We've got your back
Blijf online, veilig en snel met onze onderhoudsdiensten
De website is live. Kun je nu rustig achterover leunen? Nee, helaas. Een website is nooit écht af. Er zijn altijd kleine dingen die je wilt aanpassen, zoals een nieuwe afbeelding of nieuwsbericht plaatsen. Daarnaast blijft de online wereld zich ontwikkelen. Het vraagt om updates van jouw site, zodat hij veilig en functioneel blijft. Voor divers onderhoud kun je bij ons aankloppen. Ook ná oplevering van een website staan we namelijk voor je klaar. Onze supportdienst maakt het makkelijk. We zorgen voor een snelle en goede service.
Houd je site veilig en snel
Een website heeft technisch onderhoud nodig om goed te blijven functioneren. Daarvoor bieden wij een jaarlijks onderhoudsabonnement. Het zorgt ervoor dat jouw website snel en veilig blijft. We denken proactief mee en nemen contact op, mochten we een fout constateren. Zichtbaar en onzichtbaar onderhouden wij jouw website, het hele jaar door!
Wat doen we daarvoor?
- Periodieke Joomla core en extension updates
- 24/7 monitoring op beschikbaarheid
- Automatische scans op kwetsbaarheden
- Twee keer per jaar een handmatige audit van de site
- Check op formulieren en anti-SPAM beveiliging
- Controle van e-commerce en verhuurdiensten
Dit zijn de voordelen van onze support
Overzichtelijk
Wij maken ons werk graag inzichtelijk. We communiceren wát we doen, hoeveel uur we aan het onderhoud besteden en wat de kosten zijn. Je komt dus nooit voor verrassingen te staan.
Snel
Wij houden van een snelle service. Daarom zijn we altijd goed bereikbaar bij problemen. Zo kun je snel contact met ons leggen – via het ticketsysteem, de chat, telefoon of mail. We gaan zo snel mogelijk voor je aan de slag.
Gemakkelijk
Onze service neemt jou veel werk uit handen. Heb je een onderhoudsabonnement? Dan hoef je zelfs het hele jaar niet na te denken over de werking van jouw website. Laat dat maar aan ons over!
Meet Lisa
Goed gereedschap moet je goed onderhouden. Dat geldt ook voor websites. Maar wees gerust, we’ve got your back! Wat je niet zelf kunt - of wilt - doen, zet je in een ticket bij ons. Een mailtje naar onze support en we gaan voor je aan de slag.
Onderhoudsabonnementen (SLA-contracten)
Voor alle andere support, werken we met een strippenkaart
De strippenkaart is in het leven geroepen voor diverse werkzaamheden door Webjongens. Er zijn altijd punten die je wilt wijzigen, want een site is nooit ‘af’. Foto’s wisselen, een nieuw product online zetten, een blog plaatsen. Bij dat soort klussen schrijven wij onze uren op de strippenkaart. We vermelden altijd wát we doen en hoeveel tijd het heeft gekost. Je kunt altijd inloggen met je account, zodat je zicht hebt op wat wij hier op kantoor voor je doen.
Tip!
Hoe meer uren je afneemt, hoe goedkoper het wordt. Schroom niet en houd de site lekker up-to-date. Het is goed voor je vindbaarheid (SEO) en je geeft bezoekers reden om weer naar je site te surfen. Doen dus!
Kortingen lopen op tot 15%!
Heb je een vraag?
Webjongens werkt voor haar support met een ticketservice. Het is handig en overzichtelijk, zowel voor jou als voor ons. Je kunt zelf eenvoudig een ticket aanmaken door een e-mail te sturen naar
Kennisbank
Er zijn algemene vragen die we vaker krijgen. Hoe beheer ik mijn wachtwoord in Lastpass? Hoe bewerk ik een afbeelding? Hoe stel ik een e-mailaccount in? Wij snappen dat je soms éven wat hulp nodig hebt. Om je sneller van dienst te zijn, hebben we een kennisbank opgezet. Daarin vind je antwoord op de meest prangende vragen. Hij is 24/7 bereikbaar: makkelijk voor ondernemers die niet van een 9 tot 5-mentaliteit zijn.